Thursday, February 14, 2008

Soms snap ik Ayaan niet.



Dat ze niet dood wil, dat snap ik, maar dat ze het liefst Nederlandse had willen blijven........

Ayaan, weet je wel wat voor TUIG hier rondloopt? Ik zou het liefst als eerste de Nederlandse Nationaliteit eraan willen geven. Ik heb nog liever een paspoort van Burkina Fasso.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/02/hirsi_ali_ik_wil_niet_doodgaan.html

De commentaren (een bloemlezing)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Blaaaaaat blaaaat blaaaaat. Weggooiertje

Dat is kansloos meisje, je gaat echt een keer dood.

Dan had ze,de tyfus stoep teef, maar de huur van haar stoeptegel moeten betalen...
en nu niet mekkeren..

Dus aan die boeken interviews en baan houd ze geen cent over?
niet echt heel geloofwaardig.

Bye bye zwaai zwaai, betaal je eigen zooi maar. Als je in de US wil werken dan vraag je de US ook maar om centjes.

ga es deaud

Ik wil ook niet dood. En ik zit intussen in het onveilige 020-Gaza, terwijl jij ver verwijderd bent van al deze moslimonzin.

eerst nadenken voor je je bek open doet! dan waren dingen misschien anders. Nu niet zeiken. Ga anders terug naar waar je vandaan komt

AHA klaagt niet......?
Enfin: een ding is zeker in het leven AHA, deaud gaan doe je toch.

Sorry, maar van nature ben je geen Nederlandse. Als je nu eens gewoon je naam veranderde, je kledij wat aanpast en terug ging naar Somalië? De kans dat je daar opvalt is een stuk kleiner dan in Nederland, de VS of Frankrijk.

Theo wilde ook niet dood. Dat heeft je trouwens ook geen windeieren gelegd. Theo kon tenminste nog iets. Jij kunt veel liegen.

Wat heb ik een hekel aan dat mens. Zelf besluiten om naar de USA te gaan om te werken voor een steenrijke Denktank en dan huilen dat de nederlandse regering de beveiliging voor je niet meer betalen. Kunnen ze daar in de USA toch best zelf wel, als ze haar zo graag willen hebben. Gewoon de gemakzucht en de vanzelfsprekendheid dat ze zomaar geld krijgt. Ik kan geen grotere belediging bedenken dan te zeggen dat ze Herfskens wel lijkt. Maar ja, ze komen dan ook uit dezelfde partij al is ze later overgestapt.

ik ben klaar met Hirsi Ali. Ze is nog erger dan een asielzoeker.

ik ben Nederlandse ???? wat denk dat mens eigenlijk wel niet, je heb een Nederlands paspoort, verkregen door heel veel leugens te vertellen, maar das toch echt wat anders dan Nederlander zijn hoor....

Soooooodemieter op

Tja, een hardvochtige, arrogante, voortdurende grote bakkUs heeft zeau zijn prijs. En nu maar piepen als een angstig muisje. Domme trut, vanaf het begin.

zeikwijf, ga incognito terug naar je vaderland, daar val je niet op.

"Allemaal"? Je leest de comments kennelijk niet goed, schreeuwertje.
Ali is vanaf het begin een gefrustreerde, arrogante, hardvochtige tuthola, op zoek naar zeer goedkope verering. Ze heeft de hel over zichzelf afgeroepen, de gek.
Beledigen is een heel slecht en goedkoop "wapen".

Typisch gevalletje jammer zou ik zeggen.
Opgerot met die Ali.

Ze ken niet eens zingen.

Joran, waarom heb je Ayaan niet 'achtergelaten' op het strand...

Ayaan, als ik jou was zou ik in een kuil van 20 meter diep gaan zitten en vragen of een anonieme grafdelver die effe dicht wil gooien! Scheelt moeite van jou en kosten voor ons. Dank je wel.

Gewoon verkopen die handel! Tegen de hoogste bieder, laat de VOC mentaliteit weer boven komen. Weer zwarte slaven handel invoeren, voor 1 keertje. Verdienen wij ook nog wat EN zijn we van al dat gezeik af.
Bieden begint over een uurtje op marktplaats, start bedrag is 1 miljoen euro of 150.000 vatten ruwe olie.

No comments: